DHL Stafetten og DHL WALK - tilmeld jer her
Published by: FU
Date: 5/18/2016 12:06:02 PM

Vil du deltage i DHL Stafetten tirsdag d. 30. august 2016

Igen i år inviterer TDC Group dig til deltagelse i DHL Stafetten tirsdag d. 30. august 2016 i Fælledparken. TDC holder til i telt 20

Saml et hold på 5 personer og konkurrér mod andre kollegaer.

TDC´s Idrætsforening (IF-Telefonen) står for det praktiske og tilmelding sker via linket på Intranettet eller tilmeld dig via linket her - Tilmelding til DHL Stafetten.

Deadline for tilmelding er d. 1. august.

Vil du deltage i DHL Walk i forbindelse med DHL Stafetten tirsdag d. 30. august 2016

Som noget nyt i år arrangeres en Walk-rute for de, som ønsker at gå ruten på 5 km og efterfølgende deltage i socialt samvær i TDC Group teltet - telt 20.

Saml et hold på 5 personer, der ønsker at gå Walk-ruten, som finder sted sammen med DHL stafetten tirsdag d. 30. august 2016.

TDCs Idrætsforening står for det praktiske og tilmelding via linket på Intranettet eller tilmeld dig via linket her - Tilmelding til DHL WALK.

Deadline for tilmelding er d. 1. august.

Læs mere om DHL stafetten og DHL WALK her.